Mijn 3 maanden in California - Reisverslagen van Daan Sonneveld - WaarBenJij.nu Mijn 3 maanden in California - Reisverslagen van Daan Sonneveld - WaarBenJij.nu
Mijn 3 maanden in California

Voor 3 maanden doe ik vrijwilligerswerk voor ACE. ACE is een non-profit organisatie die zich bezig houdt met natuuronderhoud. Ik werk bij de afdeling in Santa Cruz, California. ACE heeft zowel lange projecten die een maand kunnen duren als korte projecten van een week of 5 dagen. Deze projecten vinden plaats in de hele staat en zijn dus zeer gevarieerd.

Recente Reisverslagen:

08 November 2015

LA en Big Sur

19 Oktober 2015

Twee weken in San Diego

05 Oktober 2015

De eerste maand
Daan

Actief sinds 05 Okt. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2143

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 30 November 2015

Mijn 3 maanden in California

Landen bezocht: